درباره فروشگاه آسکو:
فروشگاه آسکو جامع ترین فروشگاه پهپاد کشاورزی و پهپاد سمپاش است.
آسکو شرکتی پیشـرو در طراحی و ساخت انواع پهپادها و ماشین های هوشمند کشاورزی به صورت بومی، با بهره‏ گیری از تخصص و دانش جوانان ایرانی مطابق با استاندارهای جهانی است.
ما در فروشگاه آسکو انواع خدمات مهندسی با استفاده از پهپادها در زمینه کشاورزی، پایش و پیمایش، نقشه‏ برداری، تعمیرات تخصصی انواع ربات‏ های پرنده و آموزش بکارگیری پهپادها، با کیفیت و دقتی منحصر بفرد ارائه می‏کنیم.
از سال 1396 تاکنون کوشیده ‏ایم با ارائه ‏ی بهترین کیفیت، بالاترین دقت و بکارگیری بروزترین تکنولوژی، رضایت و حمایت مشتریان را توشه‏ ی راه خود کنیم.
چرا فروشگاه آسکو؟
اگر کشاورز هستید و سالانه وقت زیادی را صرف سمپاشی و مزارع خود می کنید احتمالا تاکنون به این فکر افتاده اید که یک پهپاد سمپاش یا یک پهپاد کشاورزی تهیه کنید. اگر سری به سایت های مختلف فروشگاهی برای خرید پهپاد کشاورزی زده باشید مطمئناً با سوالات زیادی روبرو شده اید. اینکه چگونه می شود این پهپادها را خریداری کرد؟ آیا خدمات پشتیبانی در ایران دارند؟ نحوه آموزش کار با این پهپادهای کشاورزی و سمپاش به چه صورت است؟ آیا خرید اقساط بدون بهره دارد؟ و غیره...
فروشگاه آسکو بنا نهاده شده تا شما بتوانید به راحتی پهپاد کشاورزی و سمپاش خود را خریداری کنید و در هر زمانی، هر سوالی که داشتید کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. 
در فروشگاه آسکو، شما می توانید پهپادهای کشاورزی را ببینید و با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین آسکو تامین کننده ی اصلی تمامی قطعات  پهپادهایی که می فروشد، در ایران است.
بنابراین شما می توانید به راختی و با خیالی آسوده از فروشگاه آسکو خرید کنید. 
در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره تماس 09106767210 تماس بگیرید.